REFERÈNCIES BIBLIOGRÀFIQUES ASSAIG FINAL ASSIGNATURA NOVES TECNOLOGIES APLICADES A L'EDUCACIÓ

Impreses
-      AGUILAR CARRASCO, P. (2008) “El cine, una educación sentimental” dins de Las mujeres cambian la educación. Investigar la escuela relatar la experiencia, Narcea, Madrid. Pàg. 261-286.
-      BLANCO GARCIA, N.: (2005) “Innovar más allá de las reformas: reconocer el saber de la escuela” dins de REICE. Revista electronica Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación, any/vol. 3, núm. 1, especial. Red Iberoamericana de Investigación sobre Cambio y Eficacia Escolar, Madrid, Espanya, pp. 372-381.
-       BLANCO GARCIA, N.: (2008) “Reconocer autoridad femenina en la educación” dins de Las mujeres cambian la educación. Investigar la escuela relatar la experiencia, Narcea, Madrid. Pàg. 151-167.
-      DDAA: (2006) Educación, nombre común femenino. Anna Maria Piussi y Anna Mañeru Méndez (coords.) Ediciones Octaedro: Barcelona.
-      DDAA: (2008) La participación democratica en los centros escolares. (Eines d’Innovació Educativa 11) Noelia Marco Chelet i Eva Lanchazo Rivera (coordinadores) L’Ullal Edicions: València.
-      DDAA: (2006) “L’Educació al llarg de la vida. L’educació permanent” dins SAO  N. 309 (QUADERN) pp. 17-30
-      Mestres de l’escola d’Almoines, coordinats per Liliana Carbó Martí (2003) Una escola participativa i democràtica. Premi Melchor Botella a la Renovació Pedagògica. Ajuntament d’Elx. Tàndem Edicions, València, 2003.
-      MONFERRER FERRANDO, Dolors (2006) “Dona, formació permanent i participació. Dones sense por” SAÓ, número 391, setembre de 2006. Pàg. 24-27

-      MOLINA GALVÁN, D.: (2008) “La renovación pedagògica a través de los relatos de sus maestras” dins de Las mujeres cambian la educación. Investigar la escuela relatar la experiencia, Narcea, Madrid. Pàg. 125-149.
-      MONTOYA RAMOS, Milagros (2005) “Decir la verdad en el aula” per Ana Mañeru Méndez, dins de Treinta relatos de maestras, AAVV (2005), pròleg de Josefina Aldecoa i introducció de Consuelo Flecha, cuadernos de Pedagogia, Cisspraxis, las Rozas (Madrid)

-      OLLER GREGORI, M.: (2010) Volar sin batir las alas. Hacia una pedagogia del siglo XXI. Edició a càrrec de Miguel Oller, València.
-      TORMO SAINZ, Pilar (2007) “Algunas frases e idees arreplegades a l’encontre de Sofias (Santiago de Compostela, 2007).

-      TORMO SAINZ, Pilar (2009), paraules dites en Ca Revolta, gener de 2009
Power Point
Ledesma, Nieves (2010) 3 Power Point penjats a l’Aula Virtual. 3r Magisteri, Universitat de València, Ausiàs March. Curs 2010-2011:
-      Las Teorias curriculares como criterios para pensar LA INTEGRACIÓN CURRICULAR DE LAS NUEVAS TECNOLOGIAS EN LA ESCUELA
-      Teoria curricular pràctica
-      Teoria curricular sociocritica

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada